Ledighet

Josefine Morelius, 2008-07-11 06:35:16
Ni anar inte känslan, den är obeskrivlig just nu. Efter att ännu en natt slitit häcken av sig på den där eländiga fabriken så tycker jag att jag gjort mig välförtjänt av fem dagars ledig. Jag har ju faktiskt jobbat sju dagar i sträck nu, 64 timmar sammanlagt. Det ni!

Kommer ha så vanskligt ont i mina fötter imorgon, dem där stålhätta-dojjorna är inte att leka med ska ni veta. Dem är inte snygga, dem är inte sköna men DOCK så är dem väldigt praktiska. Men kanske kan lura till mig lite fotmassage till helgen? Gissa om jag ska tjata på en speciell person. Haha!

Nej kära ni nu måste jag verkligen sova så jag inte sover bort hela dagen som kommer bli strålande. Tror jag iallafall. Strålande sol och klarblå himmel, ja det blir fint.

Godnatt säger jag till mig själv, och godmorgon säger jag till er. Hoppas ni får en bra start på denna fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0