Mamma Mia - vilken film

Josefine Morelius, 2008-07-28 23:11:02
Vet inte hur jag ska börja? Men jag kan säga att det här var verkligen den bästa film som jag någonsin sett, helt klart. Den innehöll liksom allt som en bra film ska innehålla, bra musik, skratt, tårar och ja verkligen allt. Jag och Michaela satt och grät och skrattade om vartannat. Måste dessutom verkligen berömma Meryl Streep, shit hon är verkligen grym på att sjunga den kvinnan. Det trodde man inte. Sen vår kära Stellan Skarsgård, han var ju så jäkla rolig hela han. Men det bästa av allt var ju att Björn eller Benny var med en liten snutt. Vi kom aldrig fram till vem utav dem det var, men antingen Björn eller Benny. Haha! Nej men jag kan verkligen varmt rekomendera den här filmen. Man blev verkligen glad av den. Sitter och lyssnar på soundtracket till filmen nu, sjukt bra verkligen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0