Massa tågåkande

Josefine Morelius, 2008-07-14 13:01:48
Sitter på tåget nu igen på väg hem. En himla massa tågåkande för min del kan jag säga. Fick nu lov att åka till Linköping och så ska jag byta tåg där och åka till Sala där pappa kommer och hämtar mig. Jag är verkligen sjukt hungrig, hann inte äta frukost i morse för det var alldeles för skönt att sova. Men så fort jag kommer fram till Linköping så ska jag springa in till Pressbyrån och köpa något smarrigt att äta på. Kanske en macka, cola light och lite godis? Det tror jag blir bra. Sen är det bara att kuta till nästa tåg och så ska jag sitta där i tre timmar. Så jag hoppas jag får sitta ensam nu på vägen hem så jag kan uppdatera er litegrann om min otroligt roliga resa.

Ha det bra så länge!

Nu är det inte långt kvar tills jag får godis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0