Norrköping nästa

Josefine Morelius, 2008-07-14 14:38:18
Nu sitter jag i Norrköping och smaskar på godis, jättegott. Eller inte. Åt typ fem godisar sen var det inte så gott längre, är det inte typiskt att man alltid gör så. Tror att man är jättesugen på godis men sen så äter man bara några stycken och så är det inte gott längre. Så nu sitter man bara och äter för att det känns som om man måste eftersom man lagt ut pengar på det. Haha! Vilket problem jag har verkligen.

Problem nummer två, jag har inte så mycket batteri kvar på datorn. Det kommer aldrig räcka hela vägen till Sala, vad ska jag göra sen då liksom? Det här tåget är så ruttet att det inte enns finnns ett uttag så jag kan ladda den. Dagens tåg borde väl vara utrustade med uttag eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0