Pizza gör en sjukt mätt, inte sant?

Josefine Morelius, 2008-07-06 18:24:31
Ja, det fick bli pizza på jobbet idag och mitt hopp om att bli en hälsosammare människa sjönk genast till botten. Har fan lite ångest nu, haha. Nej men såhär, något var jag tvungen att äta och dem har inte alls goda sallader på den där pizzerian och ingen matlåda hade jag. Så vad hade jag för val? Jo precis, en pizza. Men vilket tjat om detta, nu över till själva grejen och den är att man bli så galet mätt av det. Jag kan liksom inte förstå det är ju bara massa deg, ytterst lite fyllning och sen massvis med ost. Det borde ju bli som en stor jäkla klump i magen, ursäkta mina ordval idag men ja vad vet jag. Igår efter jobbet höll jag på att dö eftersom jag var så hungrig, men nu jag är fortfarande mätt. Vilken lycka, haha. Nej men jag ska spana vidare på mitt pizza-mysterium.

Över till annat, nu har jag äntligen gjort den värsta helgen som finns nämligen den så kallade förmiddagshelgen. Upp klockan fem tre dagar i rad och jobba åtta respektiver tolv (lördag, söndag) timmar är ingen hit vill jag lova. Men nu är den över och bara fyra dagar kvar sen ledighet, och jag längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0