Sliten

Josefine Morelius, 2008-07-22 14:20:37
Jag är lite sliten just nu, ja det är jag verkligen. I morse försov jag mig, eller ja vaknade lite sent iallafall. 05.07 vaknade jag till och bara studsade upp ur sängen. Drog på mig kläder och slängde upp håret i en ful tofs. Jag såg ut som skit när jag kom till jobbet helt enkelt, men det gör inget för det finns ingen där man behöver bara snygg för. Sådetså. Haha! Nu ligger jag i  min säng och funderar på om jag ska ta mig ut och springa lite. Det vore skönt, rensa tankarna lite. Känns som om jag har tusen saker att tänka på just nu och jag har ingen aning om hur allting kommer sluta eller vad som kommer hända och så vidare. Nu fick jag sms, det måste jag läsa. Så vi hörs senare!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

vakna 5 o försov dig:P stackare

2008-07-22 @ 14:52:17
URL: http://suzi9mm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0