Goddag

Josefine Morelius, 2008-06-16 14:32:34
Kom hem från jobbet för en kvart sen ungefär och på den korta tiden har jag hunnit vräka i mig mackor, läst tidningen och läst massa bloggar. Jag utnyttjar tiden effektivt om man säger så. Dagen på jobbet var tråkig, ingenting att göra typ förutom att jag lyckades köra fast med trucken så alla fick skratta lite åt mig, men det bjuder jag på. Vad ska dem annars med sommarjobbare till om dem in får skratta lite? Övrigt var det rätt lugnt hela dagen tills Evelina började skicka massa hemliga sms till mig för att försök lura i mig att jag hade någon sorts hemlig beundare på fabriken, men mig kan man inte lura, haha. Ska strax göra ett ryck och göra mig i ordning för att senare ta en fika med kära mor på stan.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0