Godkväll raringar!

Josefine Morelius, 2008-06-02 22:18:54
Ganska nyligen hemkommen från jobbet som idag har varit hemskt tråkigt. Jag orkar inte förklara för jag tror inte att någon kommer fatta speciellt mycket av utskottstorn, 100 procent osv osv. Har i vilket fall inte haft någonting att göra på åtta timmar, eller jo jag har plockat lite kartong men annars absolut ingenting. Vad ska man säga, lättförtjänta pengar men ack så tråkigt. Skulle egentligen åka ner på en uteservering nu med Michaela och holländskorna men känner att jag tyvärr inte orkar det. Blir sängen för mig ganska så snart, ska även upp till sjukhuset imorgon bitti. Men hoppas ni haft en fin dag allihopa, varmt och skönt kan jag tänka mig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0