Huvudstadsbesök

Josefine Morelius, 2008-06-26 16:03:01
Ja precis, imorgon sticker vi till Stockholm jag och Jenny. Båda kom på att vi ville bort från stan en sväng och se lite nytt folk så därför tänkte vi att vi passar på att åka till Stockholm nu när båda är ledigga och allt. Vi ska dock ej shoppas något eftersom ingen av oss har speciellt mycket pengar. Så vi ska mest strosa runt, äta god mat, kolla på folk och dricka vin. Låter inte det som en msyig dag? Fast jag ska in på Topshop och kolla om dom har jeansjackan som jag vill ha, annars blir det att beställa den så fort jag kommer hem. Men jag hoppas det blir en bra dag med fint väder och sådär. Vi kanske ses, om det är nån stockholmare som läser detta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0