Kärt återseende

Josefine Morelius, 2008-06-01 19:09:10
Ja som sagt idag var jag tillbaka på min kära kartongfabrik där jag tillbringat mina två senaste somrar. Inte det flådigaste jobbet direkt, men jag kan säga att det är helt okej. Man står ut i 2,5 månad iallafall. Men det märks att man är ensam tjej bland ungefär 10 gubbar. Något mer tänker jag inte säga om det, haha. Kan väl även säga att det var lite småtungt att gå upp klockan fem i morse, men det var bara att pallra sig upp. Segt har det iallafall varit idag, har inte haft allför mycket att göra, men man blir rätt slut ändå med tanke på att det är närmare 40 grader inne i fabriken.

image116
Det blev en hel del sitta såhär idag.

image117
Välutrustad minst sagt

image118
Min otroligt roliga arbetsplats

image119
Dags att gå hem, äntligen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0