Lång natt

Josefine Morelius, 2008-06-23 11:33:41
Det blev en lång natt fylld med mardrömmar utav dess like, tror jag minst sagt drömt tre olika. Sen att man vaknar upp av att det spöregnar och blåser gör ju inte saken mindre läskig. Men nu är det ljust och dag som tur är. Vaknade vid 09.30 men orkade inte pallra mig upp förrns 10.30. Har ringt och fixat boende till skolan nu, plus att jag fixat lite andra grejjer såhär på förmiddagen. Skönt att ha det gjort. Just nu är jag i städartagen eftersom det inte blev så mycket gjort av det igår. Så jag lär väl fortsätta så att man blir klar någon gång.

Men ha en bra måndag vad ni nu än ska göra!

Kram Josefine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0