Mitt uppe i allt

Josefine Morelius, 2008-06-25 18:56:17
Dåligt med uppdatering idag i bloggen, men har haft fullt upp både idag och igår. Springer just nu runt med färg i skallen, försöker få bort min otrevliga utväxt. Men ja vi får se hur det blir senare. Idag har jag varit i Borlänge med min kära mor, blev lite shopping. Får visa det senare när jag har tid helt enkelt, måste ju också visa bilder på grejjerna från igår och min underbara laptop såklart. Sen en grej till, vad jag ska göra på fredag, men det skriver jag om senare. Nu måste jag fixa klart allt det här jag håller på med. Tusen saker känns det som! Men ha det så bra så hörs vi senare!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0