Ni måste se den

Josefine Morelius, 2008-06-22 14:45:57
Jag pratar naturligtvis om Sex and the city-filmen som jag såg igår. Jag lovar att den är sevärd varenda sekund och varenda scen. Att den var två timmar och 24 minuter känns nästan som en lögn för den kändes som ett vanligt avsnitt och jag ville bara se mer mer mer. Men jag ger den lätt högsta betyg för handlingen och hur filmen var gjord var helt enormt bra. Dessutom alla snygga kläder och skor, åh det är bara så kul att se. Carrie är såklart min absoluta favorit av tjejerna men jag har alltid gillat Charlotte också, jag tycker hon är frän. Och jag kan säga så mycket som att jag gillar henne inte mindre efter att ha sett den här filmen. Men jag ska inte avslöja något utan jag säger bara till er att se den, det är nästan ett måste vare sig du är Sex anf the city-fan eller inte. Så se och njut!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej, jag har inte sett den filmen men den verkar vara bra! :) Kanske får ta och se den någon gång.

Igår sov jag över hos Julia. Innan det så var jag lite med pojkvännen. Myste och såg på film.

Vad händer idag? :)

2008-06-22 @ 14:53:57
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0