Sjung om studentens lyckliga dar

Josefine Morelius, 2008-06-05 19:50:33
Idag pallrade jag mig upp klockan elva efter ett nattskit för jag skulle iväg till skolan och titta på när Jenny tog studenten. Trött var jag med ack så lycklig jag blev av att se alla dessa glada människor. Jag började tillochmed gråta när jag hittade på Jenny och gav henne en bamskekram. Åh hon va så fin min lilla Jenny. Jag fick sån känsla i kroppen, precis som den jag hade när jag själv tog studenten. Man hörde sången, och alla glada rop från allihop, åh vilken lycka. Jag är lite avundsjuk faktiskt, vill så gärna vara med om den där dagen igen. Men man får vara glad för alla andras skull istället. Senare blev det mat och fika hemma hos Jenny, supermysigt. Tror hon var lite på lyset lilla fröken student. Men det får man absolut vara dagar som denna. Sara vara också där, Sara som jag gått i samma klass som sen i lekis till nian. Så vi satt och prata lite gamla minnen och om våran student. Var trevligt att träffa henne också. Men jag var tvungen att åka hem och sova vid klockan fem eftersom jag ska jobba natt igen, tråkigt. Jag är väl den enda som inte ska ut ikväll, men men. Fick med mig Sara i bilen så jag skjutsade henne och sen hem till sängen. Nu sitter jag här och tänker på Jenny, vad roligt hon måste ha det. Fest med klassen, finns ju inget bättre. Men jag hoppas hon haft en underbar dag och att hon får en underbar kväll, det är hon värd efter tre års slit.

image128
image129
image130
image131

GRATTIS TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0