Skön sommardag

Josefine Morelius, 2008-06-06 19:25:41
Dagen har varit perfekt enligt mig. Jobbade natten som var så jag gick upp vid 11.30 och la mig i solen istället. Kan ju lika gärna ligga där och halvsova tänkte jag. Senare kom syrran och gjorde mig sällskap så vi låg där och surrade och busade med hundarna. Gjorde hemlagad pizza till lunch och senare äppelpaj till efterrätt. Haft supermysigt idag verkligen, och hoppas på en repris imorgon. För som det ser ut ska det ju bli lika fint väder imorgon. Det är härligt att få lite färg på kroppen dessutom. En annan sak, nu är jag ju faktiskt ledig i fem dagar och det är så skönt. Ska verkligen passa på att njuta. Jag hoppas att ni har haft en kanonbra dag allihopa och att ni får en trevlig kväll!

Kram Kram


Legat ute på gräsmattan hela dagen idag, så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0