Trött tröttare tröttast

Josefine Morelius, 2008-06-11 18:37:19
Igår blev det först speedway och sen direkt hem för att titta på fotbollen, och Sverige vann med 2-0 över Grekland. Underbart. Jag är så lycklig för att fotbolls-em dragit igång nu. På lördag möter vi Spanien och då ska jag åka till Strandbacken och kolla matchen på storbilds-tv med en cider tror jag. Längtar redan nu. Idag skulle jag upp och jobba igen, men sov tyvärr inte en blund inatt. Kunde verkligen inte somna, och ja det hade väl sina skäl. Men det var bara att pallra sig upp när klockan ringde och jobba i åtta timmar. Som faktiskt gick oerhört snabbt, men det märktes att jag inte var helt vaken osv. Välte en rulle så det bara small i golvet, men det är sånt som händer. Haha! Längtar faktiskt tills jag ska få sova igen, lär väl bli runt nio skulle jag tro. Bara 2,5 timme kvar så jag står nog ut. Är så hungrig men vet inte vad jag ska äta? Michaela och jag åt tacos här om dagen, det vore gott. För se så smarrigt det ser ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0