Vad är det för fel på blondiner?

Josefine Morelius, 2008-06-18 22:58:51
Idag fick jag höra en grej på jobbet, en kille som sa att han aldrig skulle kunna dejta eller vara tillsammans med en blondin. Jag frågade såklart varför men fick aldrig riktigt något svar. Sånt där blir jag faktiskt ganska irriterad på, jag menar intelligensen eller beteendet sitter väl ändå inte i hårfärgen? Det är ju för fan bara en hårfärg. Jag förstår heller inte hur man kan kläcka ur sig en sådan otroligt korkad kommentar. Visst finns det väl undantag med tjejer som verkligen lever upp till blondinstämpeln men majoriteten är ju precis lika normala som en brunett. Ja vad ska man säga egentligen? Jag finner inte ord, blir bara irriterad som sagt.



Cameron Diaz är väl densamma både som blondin och brunett, eller har jag fel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0