Vilken dag

Josefine Morelius, 2008-06-08 15:36:10
Har legat ute konstant hela dagen och solat och busat med hundarna. Man börjar bli lite bortskämd med detta väder nu, så man lär ju få en smärre chock när det väl blir dåligt väder. Men man får passa på att njuta av varje dag som går helt enkelt. Men nu började det bli lite molningt så då passar jag på att smita in en sväng för att blogga lite. Vi ska ju måla om huset nu och pappa har tvättat huset med lut idag så han drog på sig den snyggaste outfit jag någonsin sett, med skyddsbrillor, keps, gummistövlar, långbrallor, jacka och tvättborste i högsta hugg stog han ute i 30 graders värme. Stackan! Jag själv ligger bara och latar mig i solen och tittar på, hihi. Men fick mig då ett gott skratt när jag såg farsgubben, för jäklar vad rolig han såg ut i brillorna, haha. Fick tyvärr ingen bild framifrån, hade ju gärna delat med mig till er annars.


Alice som latar sig i solen


Elvis svettades nog en hel del idag


Tänkte bada, men termometern visade endast 23 grader vilket är alldeles för kallt för mig


Farsgubben i högsta hugg med borsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0