Äntligen!

Josefine Morelius, 2008-03-16 10:40:34

Eftersom min förra blogg utan att ljuga blev en total katastrof, kanske inte så konstigt eftersom jag aldrig skrev i den. MEN nu gör jag ett nytt försök att roa den lilla skara som vill bli roade. Denna blogg är tänkt att handla om ja i princip allt som faller Josefine i smaken. Vilket alltså kan vara allt mellan himmel och jord.

Men för att göra en lång historia kort, Josefine, snart 20 år. Bor i en minimalisk stad i södra Dalarna och jag skulle inte ljuga om jag sa att jag längtade bort. Men iaf, gör just nu ingenting eftersom jag är precis hemkommen från en 6 månader lång språkresa. Så just nu ska jag bara njuta av att vara hemma och fundera på livet. Men till sommaren väntar ett slitsamt men dock välbetalt sommarjobb på min kära kartongfabrik. Till hösten ska det återigen bli en student av mig? Vi får se.

Det som ligger mig varmast om hjärtat
♥ Nära & kära
♥ Alla underbara rosa prylar
♥ Inredning
♥ Kläder
♥ Resa
♥ Träning av alla dess slag
♥ Dricka kaffe, ett farligt gott
♥ Mysiga hemmakvällar

Ja, det var lite om mycket men det kommer mera. Jag lovar! Så håll till godo!

Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0