Ge mig sol

Josefine Morelius, 2008-03-20 13:12:00

Tycker inte alls om att det är så fruktansvärt tråkigt väder, kallt och molningt osv. Vill ha sol, så att man känner att det börjar bli vår snart. Sätta sig mot husväggen i vårsolen, finns det något mer vårigt än det? Tror inte det. Snart är det påsk, vill väl inte påstå att jag är någon påskgfantast, men kan vara rätt mysigt ändå.

Frågade min kära mamma idag om jag skulle få något påskägg, och som varje år svarar hon börjar inte ni bli för stora för sådant. Jag skrek rätt ut och sa att jag ALDRIG kommer bli för stor för påskägg, finns det någon som kan bli det?

Dagen till ära blir en dag då jag ska göra så lite som möjligt, kolla igenom garderoben och se om jag har något jag kan ha på mig på lördag. Förresten köpte en blommig lite kortare tröja på HM idag, underbar. Vet inte vad blommigt gjort med mig, men jag älskar det verkligen ♥

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0