Känslan är härlig

Josefine Morelius, 2008-03-26 21:34:13
Jag skulle kunna säga utan att ljuga att jag verkligen älskar att träna, finns ingen bättre känsla än när man jobbat riktigt hårt under ett pass. Hur trött och seg man än är så mår man så sjukt mycket bättre efteråt. Känns härligt att vara hemma och kunna ta tag i träningen igen, och försöka bli av med dessa extrakilon man drog på sig under tiden i Spanien. Men kära läsare jag skrev ju tidigare om att jag skulle på spinning-pass idag, och jag överlevde! :) Va skitjobbigt rent ut sagt, men dock så himla kul.

Dags för teve och lite kvällismat!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram en slutkörd Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0