Kvällstrött

Josefine Morelius, 2008-03-24 23:05:22
Blev en lugn kväll med parlamentet och Björn Gustafsson, jag finner inte ord över hur otroligt bra den killen är. Jag vet inte vad det är med honom, men han är verkligen speciell. Han är liksom inte bara rolig han har liksom det. Tyvärr så är jag nog inte ensam om att tycka det eftersom jag tror att resten av Sveriges kvinnliga befolkning tycker detsamma!? Men man får ju drömma iallafall :)

Imorgon blir det nagelfix, shopping och mys med J som gäller. Bra dag! (Blir uppdatering imorgon naturligtvis)
Men just nu öser det ner snö och det bådar ju inte gott inför morgondagens bilkörning.
Men vi får hoppas att vi har vädergudarna med oss.

Nä, sängdags! Godnatt!

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0