Upp och hoppa

Josefine Morelius, 2008-03-23 13:37:44
- Upp och hoppa, ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen
Upp och hoppa, ligg inte och dra dig, du och jag måste leva nu

Stämmer stämmer. Rätt skön låt faktiskt, man blir liksom lite glad av att höra den.

Blev en härlig promenad med systeryster. Men jag hade dragit på mig kläder för en hel armé tror jag. Höll på att dö när jag kom ut för att det var så himla varmt. Superskönt! Solen värmde i nacken och då känner man verkligen att det börjar bli vår. Vill ha mer!

Snart blir det tacos med kära och mor och systrar, ska bli mumma! Sitter fint med sånt smarrigt såhär dagen efter! Lär väl ta mig i kragen och hjälpa till lite tror jag!

Solsken, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0