3 av 7

Josefine Morelius, 2008-05-30 18:07:48
Bara tre stygn av sju som kunde tas bort eftersom det inte var helt läkt än. Så det blev att tejpa ihop och på med ett större plåster igen. Jag har jätteont i huvudet och mår illa, vet inte om det har med blodprovet att göra. Kände medans jag tog det att jag blev helt konstig i kroppen. Jag hoppas på bättring. I helgen är det festival här i Avesta och det är nog första gången på år som jag inte ska ut. Känns lite tråkigt när det är så fint väder och allt, men som sagt så fort jag börjar bättra på mig i kroppen så tar jag igen det. Kanske iallafall. Det är ju faktiskt sommar.

Nej jag ska försöka få i mig lite vatten så blir jag kanske piggare. Ha det så himla roligt ni allihop som ska ut ikväll!

Pussen Josefine



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch då =/

2008-05-30 @ 18:24:40
URL: http://helenaas.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor. Om du har två
sekunder över, så gå in på min blogg och klicka på länken som finns under inlägget "Varje klick är värdefullt". Då blir jag och mina barn glada!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-30 @ 18:31:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0