Åh vilken härlig morgon

Josefine Morelius, 2008-05-19 10:41:25
Vaknade vid 9 och åkte in till stan för att fusksola lite, men det var skönt. Nu är jag hemma igen och ska precis göra i ordning lite sen frukost. Det blir fil med linfrön och kokta ägg, mums. Idag är det mycket bättre väder igen, tillochmed solen tittar fram lite då och då. Jag blir så pigg och glad av solen, som en helt annan människa. Har ju legat sjuk hela helgen så nu ska det bli skönt att börja röra lite på sig igen. Har dock fortfarande ont i halsen och är lite förkyld så kan inte börja träna riktigt än. Men promenader funkar ju iallafall. Nej nu ska jag fixa klart min frukost, ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0