Dags att säga nej tack

Josefine Morelius, 2008-05-11 10:22:58
Ja här sitter jag bakfull och eländig som väntat och tänker varför skulle jag gå ut igår för? Man känner alltid hur ångesten kryper sig på en så fort man slår upp ögonen
på morgonen. Vad har jag sagt? Vad har jag gjort? Vem pratade jag med?
Och så vidare och så vidare, listan kan göras lång. Är det värt allt detta besvär
för att få dricka sig full inne på krogen prata med exakt allt och alla för att sen köpa med sig flottig mat hem och vakna upp med diverse värk. Nu menar jag inte att jag ska gå och bli nykterist för det har jag inte tänkt. Men nu är det kanske dags att hålla sig lugn ett tag, för så himlans roligt var det väl inte igår? Jag säger som så många sagt förut:
- Förfesten är alltid roligast.

Nej men visst jag tycker det är jättekul att gå ut, men bara IBLAND och inte för ofta. Så därför blir det lugnt nu ett tag för min del iallafall. Men vi får väl se hur länge det håller, det är ju faktiskt snart sommar.

image67


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0