Inte speciellt pigg

Josefine Morelius, 2008-05-03 16:29:28
Vet inte vad det är med mig men jag känner mig helt slutkörd, är både trött och hängig hela tiden. Kan det vara det skiftande vädret? Ja man skyller ju alltid på vädret så då gör väl jag det med. Längtar bort till någon varmare plats ju nu där man kan sitta på stranden med en paraplydrink i handen. Haha det rimmade ju tillochmed, se så jag kan. Förresten så längtar jag efter att mina brallor från HM ska komma, det är då iallafall något man blir väldigt glad för. Så kom nu!

Vet ni vad? Nu ska jag åka och köpa mig ett fuskbränna-kort. Man vill ju inte vara blekast i kvarteret i år igen, haha.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0