Iskallt

Josefine Morelius, 2008-05-02 15:43:20
Vart är värmen och solen? Det är iskallt ute idag tycker jag. Mulet, regn och kyla är ingen rolig kombination andra maj. På tal om det så är det redan maj, herregud vad tiden går fort. Men det är väl lika bra det, för snart är sommaren här.

Den här veckan har jag inte tränat någonting, usch mår dåligt. Men tiden har verkligen inte räckt till, plus att jag inte är hundra i kroppen. Känns som den går på halvfart just nu, med förkylning, halsont och allt som hör till. Så det har varit lika bra att vila, vilket jag ska göra resten av helgen också. Nya tag på måndag helt enkelt. Men jag saknar verkligen träningen just nu så vi får hoppas att det blir måndag snabbt.

Nej tror jag ska ta en dusch så jag blir lite varm, skönt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0