Några snabba om mig

Josefine Morelius, 2008-05-11 12:08:07

I brist på annat liksom.


1. vad heter du?
Anna, Emelie, Josefine Morelius
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tycker om mitt namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Johanna är det enda jag vet
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du? 88:a
6. vart bor du? Avesta
7. bott utomlands? Ja, i Spanien ett halvår
8. flyttat antal gånger? 1 gång
9. vart skulle du vilja bo? I en storstad helt klart
10. yrkesval? Har många viljor, men dekoratör är nog det jag helst vill

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.61 cm
2. hur mycket väger du? Usch, just nu för mycket
3. hårfärg och frisyr? Blont, ganska kort
4. ögonfärg? Gröna
5. skostorlek? 37
6. glasögon? Nej
7. har du några piercingar/tatueringar? I naveln

FAVORITER
1. filmer? Alla med Cameron Diaz
2. låtar? Lars Winnerbäcks låtar funkar alltid
3. årstider? Tycker alla har sin charm, men måste jag välja så blir det sommar
4. mat/dryck? Tacos och cola light
5. djur? Hundar
6. färg? Rosa
7. parfym? Van Gils - Tendenza
8. tv-program? Top Model
9. sysselsättning? Umgås med nära & kära, shoppa och fika

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Oftast min svarta skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? Tygskor, ballerinas eller pumps beronde på väder
3. favoritfärg på kläder? Vitt är fint tycker jag
4. favoritmaterial på kläder? Bomull är bra
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya jeans från Acne
6. favoritaffär? H&M
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, ibland mer ibland mindre

BLANDAT
1. var har du i din: 
* jackficka just nu? Inget alls tror jag
* väska just nu? Plånbok och ett läppglans
3. vad är du beroende av? Cola Light och solen
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Olika
6. vad tror du på? Kärlek
8. vad köpte du senast? Ett par beiga chinos
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? I hus

PRYLAR:
plånbok: En brun gigantisk sak
tandborste: Rosa tror jag den är
smycken: Använder inte så mycket smycken
solglasögon: Ett par bruna som är köpta i Spanien
nagellack: Alla möjliga färger, tack


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0