Solsken och studentbal

Josefine Morelius, 2008-05-28 12:33:14
Det är sol, massvis med sol. Jag sitter ute på altanen med en tidning och dricker en Ramlösa blåbär och bara njuter av solen. Underbart!

Idag ska jag åka iväg till Garpenberg och titta på när min fina vän Jenny ska på bal. Det ska bli så himla roligt men samtidigt kommer jag vara otroligt avundsjuk. Min egen bal som var för ett år sedan var liksom något av det roligaste och bästa jag gjort. Kommer få sån nostalgi känner jag. Men samtidigt är jag så glad för Jennys skull och hon kommer vara så otroligt fin. Tar lite bilder ikväll och fixar ihop ett inlägg senare framåt kvällen eller imorgon.

Dags för solen igen, men ha en bra dag!

image104
Jag på min egen studentbal för ungefär ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Erika

vilken fin klänning! :D

2008-05-28 @ 12:39:50
URL: http://ikans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0