Solsken

Josefine Morelius, 2008-05-05 16:05:28
Det är underbart, och jag som trodde att vädret skulle bli dåligt idag. Men fel hade jag som tur var. Städningen gick bra, alltid lite skönt med extra pengar. Blir nog några veckor under sommaren också, så dår kan man unna sig nåt extra fint just med dom pengarna. För sånt tycker ju Josefine om. Är lite inne på en ny cykel, den rosa ni vet eller så en ny dator. Men är ju i mer behov av en dator så en sån får det nog bli, gärna en rosa eller vit.

Ska iväg på spinning om nån timme, och är inte alls direkt sugen. Vädret är ju så himla fint. Men blir det fint väder imorgon också så ska jag ligga ute och steka hela dagen. Men med min vanliga tur så blir det väl regn imorgon, haha. Men vi får se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0