Studentextra

Josefine Morelius, 2008-05-30 18:47:59

För ungefär ett år sen var det 88:ornas dag, vi skulle ta studenten. Jag minns dagen som igår, och den började med katastrof. Jag försov mig, försov mig på min egen student. Otroligt men sant. Men jag hann klart i tid och jag kan säga att resten av dagen var den bästa i mitt liv. Vi hade världens tur med vädret så det var strålande solsken hela dagen, underbart. Jag känner sån avundsjuka på alla som ska ta studenten i år, jag vill igen. Jag kan bara ge er ett tips, ta vara på dagen för den går fort men den kommer nog bli lika underbar som min studentdag var. Mössan har jag synlig i mitt sovrum och jag blir så glad varje gång jag ser den för den ger mig sådana underbara minnen. Är det något jag skulle få göra om igen så är det utan tvekan studenten. Lyckan, tårarna och alla känslor man hade den dagen går inte att beskriva, dem var till för att upplevas och det var precis det jag gjorde. Återigen så var det den bästa dagen i mitt liv. Hp3b, festen på kvällen var oslagbar. Saknar verkligen allt tillsammans med er.

Alla ni som ska ta studenten snart, kom ihåg och njut!! 

Jag har fixat ihop ett litet kollage av bilder från min student som kommer här nedanför.

image113



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0