Trist

Josefine Morelius, 2008-05-28 18:31:48
Det blev ingen bal för mig idag, vilket jag tycker är jättetråkigt. Ville så gärna se Jenny men som tur är så finns det kameror så hon ska få skicka massvis med bilder till mig sen. Jag kan verkligen tänka mig hur otroligt fin hon är nu min lilla Jenny. Som en liten prinsessa. Jag hoppas iallfall att hon får en kanonbra kväll, vilket jag tror att hon kommer få.

Ligger hemma i mammas lägenhet nu helt för mig själv, superskönt. Är så himla trött verkligen. Funderar på att sova en liten stund för senare ska jag göra tacos. När det är lilllördag ska man väl få lyxa till det med lite smarrig mat tycker jag. Nej nu blir det en powernap så jag blir pigg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0