Inte likt mig

Josefine Morelius, 2008-11-17 12:20:25
Jag har inte försovit mig på bra länge nu alltså, men idag var det tydligen dags. Skulle åka med tåget till Leksand som går 06.42 härifrån, så jag hade ställt klockan på 05.15. Men den måste jag ha stängt att och somnat om lika snabbt igen. Vaknade till efter åtta någon gång, men det roliga var att jag fick inte panik utan jag började asgarva. Så jag låg i sängen och garvade för mig själv. Men det känns inte som om det är någon större skada skedd, visserligen hade vi nivåkontroll idag men den får jag väl bara göra en annan dag då. Nu sitter jag iallafall och väntar på att åka till stationen, tåget går 13.20. Det ska jag väl förmodligen hinna med iallafall :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0