Lyckodag

Josefine Morelius, 2008-11-21 12:38:00
Tror det är min lyckodag idag alltså. Eller ja den började inte så bra kan man säga. Skulle ha kundrunda idag klockan 11 på guldfynd. Gick upp vid halv 10 och insåg då att jag inte hade någon bil hemma. Panik fick jag, men ringde då till storasyser som var en räddare i nöden och lånade ut sin bil till lillasyster. Vilken pärla. Kundrundan gick bra tycker jag. Så imorgon ska jag sammanfatta alltihopa tänkte jag.

Jaja, efter kundrundan gick jag in och snackade med andra syster på H&M, och där hörrni hittade jag min nyårsklänning. Åh den är så fin så nu längtar jag lite till nyår faktiskt. Kom även på att jag skulle boka tid hos frissan och jag hade ju inga förhoppningar på att jag skulle få en tid efter jul och innan nyår. Men man kunde ju hoppas iallafall. Kom dit var rätt fullt hela den veckan men har man världens bästa frisör så har man. Hon sa att jag kunde komma ändå efter att dem stängt egentligen, så nu fick jag tid dagen innan nyår. Åh hon är så snäll! Nu blir man ju riktigt snygg till nyår faktiskt. Haha!

En sak till, Jenny kommer ju hem idag också. Det är ju lätt det bästa som händer denna helg.

Fan jag kanske borde köpa en lott idag, har ju sånt flyt känner jag :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va du är gooo :)

2008-11-21 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0