Söndag

Josefine Morelius, 2008-11-02 16:21:34
Åh vad denna dag har varit seg, känns som om jag mestadels legat i sängen och slappat. Jag är inte ett dugg bakfull idag men dock är jag väldigt trött. Men det är man väl alltid!? Snart kommer iallafall Josefin och hämtar upp mig och Michaela för vi ska åka tillbaka hem till kära Leksand igen. Imorgon är det måndag, ny vecka nya tag. Jag längtar. Vi ska ju dessutom åka på studieresa till Ullared och lite andra ställen onsdag till fredag vilket ska bli superkul. Umgås massa med hela klassen och göra massa roliga saker. Ska bli skönt med ett litet avbräck från "skolbänken" ett par dagar.

Nej nu ska jag packa klart det sista.


- Fina Leksand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0