Tåget

Josefine Morelius, 2008-11-20 14:16:08
Sitter på tåget nu på väg hem till Avesta IGEtN. Ja igen, suck. Men har lite skolarbete som ska göras så vad ska man göra. Det är ju så skönt att vara i Leksand på helgerna. Dock åker alla godingar hem den här helgen så jag skulle ändå inte ha något att göra.

Iallafall så fick vi lift av Annelie till Borlänge så jag, Sara och Amanda gick till kupolen och käkade och kollade lite affärer innan våra tåg skulle gå. Stackars Amanda som får vänta på sitt tåg ända till fyra. Men jag ska tänka på dig när du sitter där och väntar. Åh jag hittade massa snyggt som jag vill ha ju, kanske borde ta med mig mamma och peka ut lite julklappar. Vore kanske en bra idé. Men hittade i vilket fall ett par supersnygga stövlar som jag bara måste ha känner jag. Har dock redan alldeles för många stövlar, hinner inte ens använda alla ju. Kanske kan lura på syster att köpa några av mig!? Ja det ska jag göra.

Lyssnar på We built this city on rock and roll nu, tänker på Sara då. Åh en idol-kväll utan Sara är fan ingen riktigt idol-kväll.

Men tack Amanda och Sara för en mysig dag. Ni är så bra!

Puss och kram Josefine

Kommentarer
Postat av: sara eriksson

det har du rätt i , ingen idol kväll utan dig heller gumman ! men vi får ha telefon kontakt. tack för i dag vännen. PUSS

2008-11-20 @ 16:27:44
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag kände allt dina tankar när jag satt där å väntade på stationen^^ de va en mysig lunch iaf:D Ha de super hemma i avesta nu så ses vi på tisdag :) kommer sakna er<3

2008-11-22 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0