Ännu mer trötthet

Josefine Morelius, 2008-10-21 21:47:00
Idag provade jag på boxen här i Leksand, och helvete vad jobbigt det var. Jag har ändå kört box förut hemma i Avesta men det här var ju galet mycket bättre träning än där. Så nu är jag helt slut och ligger halvdäckad i sängen och känner redan nu hur träningsvärken är på väg att komma. Men det är bara härligt med träningsvärk tycker jag, haha. Ser redan fram emot nästa tisdag faktiskt. Jag och Sanne körde ihop idag och hon är en jäkel på att peppa en kan jag säga så utan henne hade jag väl gått hem efter halva. Haha! Nej men skämtåsido det var verkligen roligt och det känns som det är min grej. Jag är inte så mycket för aerobics och sånt där. Skönt att få slå av sig lite ibland.

Inatt kommer jag sova sjukt gott alltså. Morgondagen kommer vara mör, men det är det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0