Dagen

Josefine Morelius, 2008-10-09 18:23:43
Har hängt på stan i stort sett hela dagen, sett en kille med skitsnygga brillor. Åh vad snygga dem var. Han jobbade på tre förresten. Sen har jag även bjudit min familj på tårta, ja jag är världens bästa lillasyster/dotter jag vet. Haha! Så mycket fika har det blivit. Träffade min pärla Jenny idag också, inget är bättre än det. Att få prata ut med dig är guld värt. Kommer bli tomt här i Avesta när jag är hemma på helgerna när du flyttar till huvudstaden ska du veta. Men jag kommer komma och hälsa på massor. Ja annars så har jag gjort lite skolarbeten och ja mest tagit det lugnt. Bra dag. Dock så shoppade jag också, inte bra. Jag måste spara pengarna ju. Men det blev ett skärp, en tröja och ett par mysbrallor. Vad det något mer? Tror inte det.

Dagens bästa: Jennys pojkvän peter ringde till mig och jag svarade:
- Ah det är Josefine
Tyst i luren ett par sekunder men sen så säger peter:
- Du vafan hette den där killen från Leksand som du pratade om.

Haha, han är så rolig! Han glömde nog säga hej tror jag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0