Helt slut

Josefine Morelius, 2008-10-14 20:08:28
Sitter nu äntligen hemma i köket och äter lite kvällsmat. Vi har haft redovisningar hela dagen i skolan, och det gick väl okej på redovisningen men jag är inte alls nöjd med mitt arbete. Men men så är det nu iallafall. Men efter skolan var det bara att åka hem och käka och sen dra till Leksandshallen för att träna. Efter träningen fick jag stressa vidare till skolan för att ha feedback.-samtal med Lasse om arbetet och redovisningen idag. Det gick bra det med så nu kan jag sova gott inatt. Längtar efter sängen faktiskt, känner mig helt slut så det blir en tidig kväll med Stella och Sebastian. Ja, boken alltså :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0