Mysiga söndag

Josefine Morelius, 2008-10-19 10:29:34
På något sätt har jag börjat tycka om söndagar mer och mer, det är en rätt mysig dag. Man känner att det börjar bli dags för en ny vecka och man hae samlar kraft under helgen till just denna nya vecka. Jag tänkte sticka till gymmet och köra ett pass men så insåg jag att det är en promenad ute i friska luften som jag behöver. Man kan lättare rensa tankarne a då. Sen blir det kanske att sätta sig på fiket med tjejerna igen och bara mysa. Sen till kvällen blir det lite plugg och förberedelser inför kommande veckan. Låter som en bra söndag, inte sant?

Men nu ska jag äta lite frukost och sen pallra mig ut.

Ha en fin söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0