Stockholm och Björn Gustavsson

Josefine Morelius, 2008-10-31 13:29:14

Michaela fick ju i present av mig att vi skulle till Stockholm och kolla på Björn Gustavsson, Måns Möller medflera.
I vilket fall så var vi där i onsdags. Vi tog tåget från Borlänge till Stockholm och där gick vi runt och kikade lite. Blev inte så mycket shopping, jag handlade lite grejjer på Bik bok. Min nya favoritaffär förresten, hittar alltid saker där nu för tiden.

När klockan började närma sig fem fick vi till Intiman på Odenplan. Halv sex började hela kalaset och först ut var Özz. Shit han var verkligen så jävla rolig. Allihopa var i och för sig riktigt roliga. Men blev lite besviken på Björn Gustavsson, visst var han rolig men jag trodde att han skulle vara mycket bättre. Måns Möller däremot som jag inte alls gillat tidigare han var verkligen så jäkla kul. Kort sammanfattat så var det en jättetrevlig dag i Stockolm.

Vi skulle egentligen sovit hos en kompis men när vi var klara var hon inte hemma så vi åkte till centralen och kollade om det gick nåt tåg och det gjorde det så vi kutade bort till tåget och hann med. Skönt och impulsivt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0