Mystery shop

Josefine Morelius, 2008-09-07 21:03:26
Jag håller på att skriva ner lite kommentarer från mina mystery shops som jag gjort på Guldfynd och Hemtex här i Avesta. För er som inte vet vad en mystery shop är så kan man förklara det ungefär som att man går in i en butik och tittar på deras kundservice, hur det ser ut i butiken ochsåvidare utan personalens vetskap. Vi har gjort en mystery shop tidigare för att vi skulle få lära oss lite tills vi skulle det göra det på egen hand nu. Det roliga är att min lärare efter att han tittat på mina papper från tidigare mystery shopen sagt att jag kommer att bli duktig på det här och att jag skulle kunna tjäna pengar på det om jag ville. Sånt behöver man höra ibland, det ger en kick faktiskt. Så nu vill jag verkligen göra bra ifrån mig på det här arbetet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0