Pluggkväll

Josefine Morelius, 2008-09-15 18:55:53

Sitter och pluggar för fullt här hemma vid laptopen. Har iallafall skickat in arbetet som ska vara klart vid midnatt senast och nu sitter jag och funderar på vad jag ska säga på presentationen av arbetet imorgon inför klassen. Det är svårt är det, man vill ju liksom få med det viktigaste istället för att bara stå och rabbla upp massa onödigheter. Men jag jobbar på det så det kommer nog bli en presentation av detta till slut.

Vad gör ni ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det kommer gå så bra så! Jag jobbar på min nu, jag lägger ju nivån imorrn? vilken vill du ha? haha

2008-09-15 @ 19:42:04
URL: http://michaelaowetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0