12 more

Josefine Morelius, 2009-08-16 14:38:31
Snart gör jag min sista natt, känns skumt. Sommaren har bara svept förbi känns det som. Även fast jag hunnit gjort väldigt mycket  när jag varit ledig och så så känns det ändå lika sumt varje år när man inser att sommaren börjar lida mot sitt slut. Ännu en sommar att lägga bakom sig.

Nu ska man försöka byta ut denna vardag mot den i Leksand igen, blir en omställning som heter duga det kan jag ju iallafall säga. Åker upp på tisdag förmiddag, då kommer det kännas som att jag kommer hem till mitt andra hem, Leksand. Att ett sånt litet ställe kan sätta så många spår på så kort tid är ofattbart. Jag älskar stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0