And it's done

Josefine Morelius, 2009-08-17 06:39:48
Jag har jobbat klart, kanske min sista sommar på stora enso. Man ska aldrig säga aldrig men som det känns nu, inget mer. Men det är så konstigt för först går jag och gnäller hela sommaren över hur tråkigt det är och hur mycket jag längtar tills sista dagen. Men som vanligt så får jag alltid en sån konstig känsla i magen när man tar sina sista steg ut genom och grinden och hör hur den smäller igen och då inser man att hela sommaren har gått. Men jag har egentligen jävligt roligt på jobbet, så mycket som man får skratta alltså. Jag säger det igen att vore det inte för er som jag jobbar med hade jag aldrig någonsin kommit tillbaka i 4 år.

Är det så att jag säger tack och adjö till stora enso nu? Det får vi se men det lutar ju åt det iallafall.

Tack för i sommar stora enso och all personal!

/ Josefine, föredetta bruksarbrud. (Haha.)


Början av sommaren


Slutet av sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0