Hallå där

Josefine Morelius, 2009-08-26 14:49:13
Idag hade jag inga lektioner så då passade jag på att ta lite sovmorgon till 9. Det var välbehövligt eftersom jag inte sovit speciellt bra senaste nätterna pga min hosta och min onda hals. Hoppas att det är på väg att bli bättre nu iallafall. Drog iallafall till skolan vid halv elva tiden och bokade då samtal med mina två tjejer som jag ska ha utvecklingssamtal med. Så check. Sen skickade jag iväg ett mail angående lia, så check. Fortsatte därefter med schemat som jag nu snart är klar med, himla skönt. Väntar bara på att få säga check där med, haha.

Nu är jag iallafall hemma igen och har packat lite inför kryssningen och sen ska jag ju hem i helgen också dessutom. Väntar på att vi ska åka och handla lite nu om ett tag, så fram tills dess blir det nog att chilla i soffan.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0