Mysig kväll

Josefine Morelius, 2009-08-09 22:26:09
Har haft en perfekt kväll som avslut på mina två dagars ledigt. Började med en långpromenad och massa snack med Michaela och mina två fyrbenta älsklingar. Sen kom vi hem och åkte direkt och hyrde film och köpte lite snask och cola light såklart. Ingen film utan något tilltugg, det är mitt motto. Haha! Vi hyrde iallafall Benjamin Buttons otroliga liv, en helt fantastisk film. Jag älskade den verkligen från början till slut. Se den ni som inte sett den, den var amazing.

Nu är det snart läggdags för fröken eftersom hon ska kliva upp runt 5-tiden imorgon för att påbörja sin sista vecka som kartongarbetare. Jag känner en viss glädjde samtidigt som det alltid känns tråkigt att lämna alla roliga människor som jag får jobba med. Vore det inte för dem, och lite pengarna då (haha) så skulle jag aldrig jobba där.

Nej dags att fixa lite mackor och sen krypa till sängs. Godnatt alla fina. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0