Promenix

Josefine Morelius, 2009-08-03 10:46:34
Goddag allihopa. Idag är det strålande solsken och inte ett moln på himmelen. Vi ska strax ut och gå med hundarna och sen blir det nog att sola litegrann tror jag. Har ju börjat hårdträningen inför thai nu, ska försöka bli av med mina 5 extrakilon som jag lyckats gå upp denna sommar. Bra jobbat Josefine! Haha. Men har ju 5 månader på mig så det ska väl kunna gå antar jag.

Senare idag blir det en sväng till stan, måste köpa ny kalender, kollegieblock och svarta lacktights om det finns. Sen så är garderoben fullänadad.

Nej nyu härjar syster som en galning så nu måste jag avsluta. Ha en fin dag! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0