Shopping

Josefine Morelius, 2009-08-30 19:49:12
Just ja, jag var ju och handlade lite igår. Hittade litegrann iallfall, hade kunnat slängt upp en bild men jag har packat ner allt så då orkar jag inte ta upp det igen, haha. Men det blev till slut, ett par leopard-leggings från H&M, en leopardtröja från Gina. (Gillar det där med leopard tror jag, haha.) Ett par superblanka lacktights från Bik bok, riktigt balla. Hittade inga mindre glansiga så då slog jag till på dem där, men dom är snygga alltså. Vad blev det mer, jo just ja ett par brallor med skinngrejjer fram, även dem från Gina. Sen var det nåt mer som jag inte kommer ihåg, eller jo en väska, strumpor och trosor. Letade efter en löparjacka också, men fanns ingen som föll fröken josefine i smaken. Attans!

Men jag är nöjd med mina inköp iallafall, blev inte så mycket men ändå lite nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0